مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 13:512015-08-31ورزشي

طاهری شایعه اختلافش با مسوولان ارشد وزارت ورزش را رد کرد


سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران با بیان اینکه تمام تلاش هیات مدیره این باشگاه پیدا کردن یک حامی مالی قابل اطمینان است، گفت: با چند حامی مالی مذاکره کرده ایم، - اما در لحظات آخر به دلیل مشکلات خود آنها قرارداد امضا نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو علی اکبر طاهری روز دوشنبه به خبرنگاران افزود: باشگاههای بزرگ مشکلات مالی خود را با کمک هواداران تامین می کنند و این نشان دهنده نگاه باشگاه مدارانه است.

روز دوشنبه اعلام شد که بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به دریافت نکردن مبالغ قرارداد خود معترض هستند.

وی شایعه اختلافش با مسوولان ارشد وزارت ورزش را رد کرد و افزود:هیچ مشکلی بین ما و وزارت ورزش نیست که بخواهد دودش به چشم پرسپولیس برود با توجه به شرایط بازار و امکان بالقوه باشگاه دنبال بسته کامل حامی مالی هستیم تا درآمدزایی کنیم روندی که در فصل گذشته نیز آن را دنبال کردیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص روند انتخاب گزینه حامی مالی باشگاه گفت: جلسات متعددی با نمایندگان تعدادی از حامیان مالی برگزار کرده اما به توافق نهایی نرسیدیم چرا که آنچه صرف و صلاح باشگاه بود اتفاق نیفتاد و بسته پیشنهادی کامل نبود.

طاهری ادامه داد:برهمین اساس مجبور شدیم در هر بازی تبلیغات مان را به فروش بگذاریم ، با توجه به اینکه حامی مالی قبلی ما نت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طاهری شایعه اختلافش با مسوولان ارشد وزارت ورزش را رد کرد

طاهری شایعه اختلافش با مسوولان ارشد وزارت ورزش را رد کرد