مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 12:062015-08-31اجتماعي

فراخوان مشارکت در برنامه های هفته ملی کودک منتشر شد


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با انتشار فراخوانی تمامی فعالان عرصه کودک را به مشارکت و حضور در برنامه های هفته ملی و جشن روز جهانی کودک دعوت کرد.

- "، این فراخوان از تمامی دوست داران کودکی دعوت کرده است تا دست در دست هم در برپایی نمایشگاه ، جشن ها و ویژه برنامه های هفته ملی کودک طی روزهای 15 تا 21 مهر مشارکت کنند.

در این فراخوان همچنین با اشاره به شعار هفته ملی کودک در سال 1394، (دنیا با لبخند کودکان زیباست) آمده است: جشن کودکی در روز جهانی کودک فرصتی است تا همه ی ما در هر سنی که هستیم، کودکی کنیم و هم صدا با کودکان دنیا ترانه های امید و شادی سر دهیم و بار دیگر، جهان را به سوی زیبایی، مهربانی و آفریننده ی زیبایی ها فرابخوانیم.

این فراخوان گام اول این راه را، همراهی وزارت خانه ها، سازمان ها، تشکل ها و انجمن هایی عنوان کرده است که می خواهند در خدمت کودکان و نوجوانان باشند و دوست دارند کودکی را با همه ی پاکی و صفایش در جان جامعه زنده نگه دارند.

در ادامه این فراخوان تاکید شده است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آمادگی دارد تا نمایشگاه و برنامه های روز جهانی و هفته ی ملی کودک را با همراهی همه ی این دستگاه ها و تشکل ها برپا کند و امیدوار است شما هم با دیده ی همکاری و همراهی پا پیش بگذارید و به سهم خود، به رونق جشن و نمایشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مشارکت در برنامه های هفته ملی کودک منتشر شد

فراخوان مشارکت در برنامه های هفته ملی کودک منتشر شد