مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 12:052015-08-31ورزشي

کارشناس تیروکمان جانبازان و معلولین؛عملکرد تیراندازان کشورمان فوق العاده بود


کارشناس تیروکمان جانبازان و معلولین معتقد است عملکرد تیراندازان کشورمان در مسابقات جهانی با توجه به کسب چهار سهمیه پارالمپیک فوق العاده بوده است.

امیرعباس درودیان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت : رقابت های جهانی تیر و کمان معلولین آلمان، با امتیاز کسب سهمیه مستقیم بازی های پارالمپیک ریو، از دوم شهریور در شهر دوناشینگن با حضور 262 کماندار از 48 کشور جهان آغاز شد و دیروز به کار خود پایان داد و خوشبختانه تیراندازان کشورمان موفق به کسب 4 سهمیه پارالمپیک از 16 سهمیه توزیع شده در این رقابت ها شدند.

وی افزود: سطح این رقابت ها بسیار بالا بود چرا که تمام کشورهای شرکت کننده با هدف کسب سهمیه پارالمپیک راهی آلمان شده بودند و تیم قدرتمند کشورمان با کسب چهار سهمیه عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشت به طوریکه تنها خانم شیرمحمدی از کسب سهمیه بازماند که این ورزشکار با توجه به سوابق درخشانی که در پرونده خود دارد در بازی های تایلند که آبان ماه برگزار می شود سهمیه حضور در پارالمپیک ریو را کسب خواهد کرد.

درودیان در خصوص حضور زهرانعمتی در ترکیب تیم ملی گفت : در هر رشته ورزشی قهرمان و برترین آن رشته به عنوان ستون تیم ملی به شمار می رود و در حال حاضر زهرانعمتی با توجه به رکوردهایی که تاکنون از خود به جای گذاشته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس تیروکمان جانبازان و معلولین؛عملکرد تیراندازان کشورمان فوق العاده بود

کارشناس تیروکمان جانبازان و معلولین؛عملکرد تیراندازان کشورمان فوق العاده بود