مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 12:012015-08-31اجتماعي

نگاه حذفی و مانع تراشی را در تربیت دانش آموزان حاکم نکنیم


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش با اشاره به تجلیل از 96 برگزیده جشنواره های درس تفکر و سبک زندگی و تجارب برتر تربیتی گفت: نگاه مانع تراشی، - "، حمیدرضا کفاش امروز در جشنواره الگوهای برتر تربیتی اظهار داشت: مربیان پرورشی نیازمند الگوهای تدریس هستند که این جشنواره می تواند تجربیات را سراسری و عدالت آموزشی را گسترش دهد.

وی با اشاره به شرکت کنندگان در جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی افزود: این جشنواره ابتدا در مناطق و استانها برگزار و سپس دو هزار و 469 اثر از معلمان دوره متوسطه اول به دبیرخانه مرکزی رسید و از هر استان 2 اثر برگزیده که مجموعاً 64 اثر کشوری می شود، معرفی و تجلیل می شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش به نفرات شرکت کننده در جشنواره تجارب برتر تربیتی نیز اشاره و تصریح کرد: معلمان تجارب برتر تربیتی خود را که چهار هزار و 110 اثر از سراسر کشور بود به دبیرخانه ارسال و در نهایت 32 اثر برگزیده معرفی و تجلیل می شوند.

کفاش عنوان کرد: دور کردن دانش آموزان از ساحت های مختلف تربیت و تأکید صرف بر درس خواندن و عدم حضور در صحنه های سیاسی و اجتماعی عواقبی را به همراه دارد به گونه ای که این دانش آموز پس از قبولی در کنکور و ورود به دانشگاه به دلیل اینکه در عرصه های سیاسی و اجتماعی حضور فعال نداشته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه حذفی و مانع تراشی را در تربیت دانش آموزان حاکم نکنیم

نگاه حذفی و مانع تراشی را در تربیت دانش آموزان حاکم نکنیم