مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 11:462015-08-31ورزشي

یادداشت/ تاریخ پرافتخار فوتبال آبادان و سکوهایی که محجور مانده اند


تاریخ پرافتخار فوتبال آبادان چنین بی مهری هایی را به سکوهای ورزشگاه تختی به یاد ندارد.

- " از آبادان، به یاد داریم زمانی پس از اتمام مسابقات تیم صنعت نفت، خیابان های اطراف ورزشگاه تا ساعتی پس از بازی نیز به دلیل کثرت تماشاگر مسدود بود، به یاد داریم که هواداران زیادی از شهرهای شادگان، سربندر، ماهشهر، امیدیه و حتی اهواز برای تماشای بازی های زرد طلایی به آبادان می آمدند و تمام سختی های راه را به جان می خریدند تا خاطرات امروز ما را رقم بزنند.

لیگ دسته یک جام آزادگان چند هفته ای است مجدداً از سر گرفته شده و نماینده آبادان نیز مثل دو سال گذشته در این آوردگاه تلاش برای حضور در لیگ برتر را آغاز کرده است.

ورزشگاه پیر تختی آبادان روزهای تلخ و شیرین بسیاری را در خود دیده که صد البته روزهای تلخ آن بیش از شیرینی های آن بوده و در آن هم شکی نیست.

چندی است به نظر می رسد هواداران دو آتشه فوتبال در آبادان با سکوهای خانه دوم خود وداع کرده اند، روح فوتبال در آبادان آن طراوت گذشته را ندارد و برای احیای مأوای جوانان و عشاق فوتبال در این شهر باید چاره ای اندیشید و خیل عظیم و پرشور هوادار آبادانی را به این استادیوم کهن دعوت کرد.

تختی آبادان روزهای پرشور و هیجانی را پشت سر گذاشته، حال ما را چه شده که در یک قدمی ورزشگاه سکنی گزیده ایم و از تماشای با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ تاریخ پرافتخار فوتبال آبادان و سکوهایی که محجور مانده اند

یادداشت/ تاریخ پرافتخار فوتبال آبادان و سکوهایی که محجور مانده اند