مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 10:512015-08-31پزشكي

فرهنگ تولید محصول سالم در جامعه نهادینه شود


رییس انجمن صنفی کلینیک های گیاه پزشکی استان قزوین گفت: با توجه به بروز برخی بیماری های خطرناک در جامعه، تولید محصول سالم از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید به فرهنگ تبدیل شده و در جامعه نهادینه شود.

- " از قزوین، محمدحسین نامی صبح امروز در نشست با کارشناسان کشاورزی استان قزوین با اشاره به اهمیت تولید محصول سالم، اظهار داشت: با توجه به بروز مشکلات گوارشی و بیماری های خطرناک در جامعه که بخشی زیادی از این بیماری ها بر اثر تغذیه نادرست به وجود می آید، اظهار داشت: در راستای جلوگیری از بیماری های خطرناک در جامعه، تولید محصول سالم و همچنین استفاده بهینه از سموم کشاورزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شده و نهادینه شود.

رییس انجمن صنفی کلینیک های گیاه پزشکی استان قزوین خاطرنشان کرد: مبارزه با آفاتی از جمله مگس زیتون در طارم، آفت زنجره در انگور، پروانه چوب خوار پسته، مگس گیلاس، شپره مینوز گوجه فرنگی، کرم سیب، سن گندم، کرم گلابی و آلو، سرخورطومی چغندرقند بخشی از فعالیت کلینیک های گیاه پزشکی در زمینه مبارزه با آفات در مزارع کشاورزی به شمار می رود.

نامی عنوان کرد: اطلاع رسانی به کشاورزان و سمپاشی به موقع محصولات کشاورزی نقش به سزایی در کاهش خسارات و بروز آفات داشته که باید مورد توجه و تاکید مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ تولید محصول سالم در جامعه نهادینه شود

فرهنگ تولید محصول سالم در جامعه نهادینه شود