مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 08:062015-08-31اقتصادي

نعمت زاده: "کمپین نخریدن خودروی ایرانی" خیانت است


وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص کمپین نخریدن خودروهای صفر داخلی تصریح کرد : اگر کسی چنین کمپینی را دنبال کند به نیروی انسانی و اشتغال و تولید داخلی و درآمد ملی خیانت می کند.

- "، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت : سال گذشته بیش از 1 میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو در کشور تولید شد و پیش بینی می شود امسال دو برابر شود.

وی با تاکید بر حمایت همه جانبه از تولید داخلی و مصرف کالاهای ساخت داخل در خصوص کمپین نخریدن خودروهای صفر داخلی تصریح کرد : اگر کسی چنین کمپینی را دنبال کند به نیروی انسانی و اشتغال و تولید داخلی و درامد ملی خیانت می کند.

نعمت زاده افزود : بخشی از توقف تولیدات خودروسازی ها مربوط به تعطیلات تابستانی انها بود و به هر صورت مقداری رکود در کالاهای بادوام در کشور وجود دارد و شاید هم برخی از رسانه ها کم و بیش مطالبی می نویسند.

وی گفت : مردم انتظار دارند بعد از مذاکرات 1+5 شاید یک تغییراتی در قیمت باشد و به همین دلیل اگر مصرف ضروری نداشته باشند دست نگه می دارند ، هیچ مشکلی در فروش نیست و بطور عموم در لوازم خانگی ، اتومبیل و کالاهایی که نیاز روزمره نیست شاید در این یکی دو ماه 5 تا 6 درصد افت بازار داشته باشیم که طبیعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نعمت زاده: "کمپین نخریدن خودروی ایرانی" خیانت است

نعمت زاده: "کمپین نخریدن خودروی ایرانی" خیانت است