مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 07:262015-08-31اجتماعي

شهردار شهرستان قدس خبر داد انجام عملیات روکش معابر شهر قدس


در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم این شهرستان عملیات روکش آسفالت بلوار شهدا (خیابان 30 متری شورا) و خیابان آزادی انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از غرب استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان قدس، محمد صادق کولیوند اظهار کرد: در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم این شهرستان عملیات روکش آسفالت بلوار شهدا (خیابان 30 متری شورا) و خیابان آزادی انجام شد.

شهردار شهرستان قدس افزود: در حال حاضر بلوار شهدا و خیابان آزادی از معابر پرتردد شهر قدس هستند و ترمیم و روکش آسفالت این دو خیابان در کاهش بار ترافیک و تردد آسان وسایل نقلیه تأثیر مثبت خواهد داشت.

وی در خصوص مشخصات عملیات اجرایی روکش آسفالت این دو خیابان بیان کرد: مساحت روکش آسفالت بلوار شهدا (خیابان 30 متری شورا) 29 هزار و 737 مترمربع و ضخامت آن 11 سانتی متر است و برای روکش آن از 5 هزار و 700 تن آسفالت استفاده شده است، همچنین در روکش آسفالت لاین شرقی خیابان آزادی علاوه بر 52 هزار و 22 مترمربع تراش آسفالت 52 هزار و 22 مترمربع آسفالت مکانیزه استفاده شده است.

کولیوند در پاین متذکر شد: روکش آسفالت لاین غربی خیابان آزادی حد فاصل میدان امام خمینی (ره) تا مجتمع تجاری میلاد به مساحت 31 هزار و 2 مترمربع همراه با تراش آسفالت صورت گرفته و تاکنون 750  تن آسفالت استفاده شده است و تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار شهرستان قدس خبر داد انجام عملیات روکش معابر شهر قدس

شهردار شهرستان قدس خبر داد انجام عملیات روکش معابر شهر قدس