مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 00:012015-08-30فرهنگي

"عطر تقلبی" تلنگری برای حفظ حریم در فضای مجازی


کارگردان و نویسنده تئاتر عطر تقلبی گفت: «عطر تقلبی» تلنگری برای حفظ حریم ها در فضای مجازی است.

- "شادی غفوریان امشب در نشست خبری نمایش عطر تقلبی در سالن بهار پس از اجرای این تئاتر اظهار داشت: از سال 81 کار تئاتر را با اجراهای دانشجویی آغاز کردم و در مدت فعالیت خود در عرصه تئاتر توانسته ام جایز نخست فجر دانشجویی را دریافت کنم.

وی با بیان اینکه تئاتر "در هیاهوی عصر پاییز" یکی دیگر از نمایش های من بوده است، افزود: آخرین کارم با عنوان" یک قصه تکراری" توانست رتبه دوم در طرح ویژه را در فستیوال کوتاه دانشگاه فردوسی را به خود اختصاص دهد.

نویسنده و کارگردان عطر تقلبی خاطرنشان کرد: ایده این نمایش برگرفته از مسائل پیرامون امروز که همه افراد جامعه به نوعی درگیر فضای مجازی و تکنولوژی است چرا که این تکنولوژی همه زندگی افراد را تحت تاثیر قرار داده است.

وی با بیان اینکه ایده اولیه این نمایش مربوط به سال 86سال است و طرح نهایی این نمایش در سال نوشته شد، افزود: 92 داستان این نمایش روی خط مرزی بین خیال و واقعیت رخ می دهد و مشکلات ناشی از استفاده فضای مجازی و تکنولوژی را به صورت رئال برای بیننده به اجرا می گذارد.

نویسنده و کارگردان نمایش عطر تقلبی با بیان اینکه در سال های اخیر و با توجه به افزایش روابط در فضای مجازری بسیاری از افراد از خطو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"عطر تقلبی" تلنگری برای حفظ حریم در فضای مجازی

"عطر تقلبی" تلنگری برای حفظ حریم در فضای مجازی