مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 22:502015-08-30پزشكي

وزیر بهداشت : یارانه بیماران خاص حذف نمی شود


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد حذف یارانه بیماران خاص گفت : در چارچوب رفاه بیشتر مردم امکان ندارد از خدماتی که تاکنون ارائه شده چیزی کاسته شود و اگر اضافه نشود کمتر نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا وسیما ، دکتر قاضی زاده هاشمی پس از نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هیچ خدمتی کاهش نخواهد یافت گفت: به شایعات در رسانه های مجازی توجه نکنید و امیدواریم تا آخر سال خدمات جدیدی اضافه شود ، دوستان ما دارند مطالعه می کنند که این مسئله بستگی به منابعی است که به موقع تحویل بیمه ها می شود.

وزیر بهداشت در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی براینکه آخرین اخبار از طرح تحول سلامت به سخنان رییس جمهور اشاره کردو افزود : انشاءالله این طرح باقوت ادامه پیدا می کند و بعضی ها هم آیه یاس نخوانند و نگویند که این طرح منابعش تامین نمی شود و یا ممکن است وسط راه زمین بخورد ، آنها از اول مخالف بودند .

وی ادامه داد: مهم مردمند که خوشحال هستند و جامعه پزشکی است که افتخار می کند و انشاءالله این مسیر ادامه پیدا می کند.

وزیر بهداشت در مورد آمار و اطلاعات در خصوص میزان خدمات رسانی بعداز طرح تحول گفت : آمار که خیلی زیاد است و نزدیک به دوتا کتاب می شود، هم در زمینه بهداشت ،درمان و حوزه پژوهش و آموزش بطور کلی بارها اعلام کردیم که پرداخت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت : یارانه بیماران خاص حذف نمی شود

وزیر بهداشت : یارانه بیماران خاص حذف نمی شود