مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 17:112015-08-30حوادث

فرمانده انتظامی فهرج خبر داد کاهش 34 درصد وقوع جرائم در فهرج


فرمانده انتظامی شهرستان فهرج گفت: در سال جاری 34 درصد کاهش وقوع جرائم و 100 درصد افزایش کشف وقوع جرم را در سطح این شهرستان داشته ایم.

- " از فهرج، مهدی پنجعلی زاده بعد از ظهر امروز در جشنواره شهید رجایی این شهرستان اظهار داشت: شهرستان فهرج در سال گذشته رتبه دوم امنیت را در استان کسب کرد و مردم فهرج احساس امنیت خوبی دارند.

فرمانده انتظامی فهرج کسب رتبه دوم امنیت را برگرفته از تعامل خوب مسئولان و همکاری مردم با نیروی انتظامی بیان کرد و خواستار تداوم همکاری مردم با نیروی انتظامی شد.

پنجعلی زاده اظهار کرد: در سال جاری 34 درصد کاهش وقوع جرائم را در سطح شهرستان فهرج و در زمینه کشف وقوع جرائم در سال جاری 100 درصد افزایش کشف داشته ایم.

وی افزود: همچنین 258 درصد افزایش در زمینه کشفیات مواد مخدر از نوع تریاک و 76 درصد در زمینه افزایش کشف سوخت قاچاق در شهرستان را در سال جاری داشته ایم.

  فرمانده انتظامی فهرج از افزایش کشفیات تجهیزات ماهواره ای خبر داد و اظهار داشت: در زمینه تجهیزات ماهواره ای 16 درصد کشفیات در شهرستان رشد داشته است.

انتهای پیام/80013/ل10/ دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی فهرج خبر داد کاهش 34 درصد وقوع جرائم در فهرج

فرمانده انتظامی فهرج خبر داد کاهش 34 درصد وقوع جرائم در فهرج