مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 17:102015-08-30سياسي

بعیدی نژاد : اجرای برجام به گسترش صلح در منطقه کمک می کند


مدیرکل سیاسی و امور بین الملل وزارت امور خارجه گفت : اجرای برجام و شرایط پس از اجرای آن به نحوی است که بیش از پیش به گسترش و ارتقای صلح و امنیت در منطقه کمکمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، حمید بعیدی نژاد در نشست خبری در باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که چه برنامه ای برای گسترش روابط با کشورهای خلیج فارس در دوره پساتحریم دارید افزود: ما توجه بسیاری به روابط با کشورهای منطقه به ویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس داریم .

وی ، سفرهای منطقه ای آقای ظریف را در این چارچوب قابل ارزیابی دانست و اضافه کرد : در سفرهای وزیر امور خارجه و سطوح مختلف دیگر در تبادل نظر مستمر با کشورهای منطقه سعیداریم ، آنان را در جریان مذاکرات هسته ای قرار دهیم زیرا برای روابط با آنان اهمیت قائلیم.

بعیدی نژاد گفت: بر اساس این تعامل و گفت و شنودهای مستمر ، کشورهای منطقه اکنون به طور مستمر درک بیشتر و عمیق تری از تحولات مربوط به مذاکرات دارند .

وی افزود: به ویژه برخی کشورهای منطقه نگاه بسیار مثبتی به نتایج مذاکرات دارند گرچه شاید برخی کشورهای منطقه نیز هنوز با همه ابعاد مذاکرات آشنا نیستند و شاید در سیاست هایشان ، تغییر چندانی ایجاد نکرده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعیدی نژاد : اجرای برجام به گسترش صلح در منطقه کمک می کند

بعیدی نژاد : اجرای برجام به گسترش صلح در منطقه کمک می کند