مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 17:062015-08-30سياسي

وقف تابلوی برنزی صلوات خاصه امام رضا(ع) برای گسترش فرهنگ اسلامی است


واقف بزرگترین تابلوی برنزی صلوات خاصه امام رضا(ع) گفت: از جمله اهداف وقف تابلوی برنزی صلوات خاصه امام رضا(ع) به آستان قدس رضوی گسترش و صادرات فرهنگ اسلامی به سایر کشورهای جهان است.

- " با اشاره به وقف بزرگترین تابلوی برنزی صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) به آستان قدس رضوی که توسط وی در آخرین روز از هفته دولت با حضور جمع کثیری از فعالان اقتصادی، استاندار و برخی مدیران دستگاه های اجرایی البرز صورت گرفت، اظهار داشت: این دومین کار بنده برای ابراز ارادت به اهل بیت (ع) است.

وی با اشاره به اینکه تابلو برنزی صلوات خاصه امام رضا(ع) در ابعاد 2 در یک متر ساخته شده است، افزود: وزن تابلو 140 کیلوگرم است که از این میزان 40کیلوگرم آن برنز خالص است.

واقف بزرگترین تابلوی برنزی صلوات خاصه امام رضا(ع) به آستان قدس رضوی با بیان اینکه مدت زمان ساخت این تابلو 7 ماه بوده است، خاطرنشان کرد: تاکنون در سطح دنیا چنین کاری ساخته نشده و تنها به سبب عشق و ارادت خاص به اهل بیت(ع) این اثر جهانی به آستان قدس رضوی اهدا شد.

وی با بیان اینکه ارزش این تابلو توسط متخصصان بالغ بر 50 الی60 میلیون تومان برآورد شده است، گفت: از جمله اهداف انجام این مهم گسترش و صادرات فرهنگ اسلامی به سایر کشورهای جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف تابلوی برنزی صلوات خاصه امام رضا(ع) برای گسترش فرهنگ اسلامی است

وقف تابلوی برنزی صلوات خاصه امام رضا(ع) برای گسترش فرهنگ اسلامی است