مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 17:012015-08-30اقتصادي

تسهیلات اشتغال زایی به طرح های دانش بنیان در زنجان پرداخت می شود


سرپرست معاونت اشتغال اداره کار استان زنجان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه سه جانبه با مراکز رشد و فناوری دانشگاه ها و صندوق کارآفرینی و امید گفت: - "اظهار داشت: در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان و دانشگاهیان ارائه تسهیلات اشتغال زایی برای طرح های دانش بنیان و کارآفرینی طبق تفاهم نامه سه جانبه در سال های گذشته به متقاضیان دانشگاهی پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: متقاضیان دانشگاهی و دارای طرح دانش بنیان واجد شرایط می توانند از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید تا سقف یک میلیارد ریال و نرخ سود 4 درصد استفاده کنند.

سرپرست معاونت اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به ضرورت توجه به توسعه مشاغل خدماتی عنوان کرد: ایجاد اشتغال با توجه به نیاز های استان از جمله برنامه های اشتغال زایی است که در این راستا توسعه مشاغل خانگی با ارایه برنامه هایی ویژه دنبال می شود.

وی با بیان اینکه توسعه اشتغال در بخش خدمات از جمله تاکیدات استاندار زنجان است، گفت: توسعه مشاغل خدماتی یکی از مهمترین اولویت های اشتغال استان بوده که این موضوع با جدیت پیگیری شده و در این باره چهار جلسه کارشناسی با دستگاه های اجرایی استان برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات اشتغال زایی به طرح های دانش بنیان در زنجان پرداخت می شود

تسهیلات اشتغال زایی به طرح های دانش بنیان در زنجان پرداخت می شود