مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 16:312015-08-30دانش

ششمین همایش "علوم علف های هرز ایران" در دانشگاه بیرجند برگزار شد


رییس دانشکده کشاورزی دانشگاه بیرجند از برگزاری ششمین همایش علوم علف های هرز ایران از 10 تا 12 شهریور ماه امسال در دانشگاه بیرجند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحمدحسن سیاری ظهر امورز در نشست خبری اظهار داشت: آموزشکده کشاورزی دانشگاه بیرجند در سال 1358 تاسیس و در سال 1373 با پذیرش دانشجو در رشته زراعت و اصلاح نباتات دانشکده کشاورزی دانشگاه بیرجند شروع به فعالیت کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دانشکده کشاورزی یک هزار و 400 دانشجو دارد، افزود: در مقطع کارشناسی یک هزار دانشجو، در مقطع کارشناسی ارشد 350 دانشجو و در مقطع دکترا 40 دانشجو در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند.

رییس دانشکده کشاورزی با اشاره به اینکه گروه زراعت با 17 عضو هیئت علمی یکی از قدیمی ترین گروه های آموزشی در این دانشکده است، تصریح کرد: به همت دانشکده کشاورزی ششمین همایش علوم علف های هرز ایران در دانشگاه بیرجند برگزار می ­شود.

سیاری تاکید کرد: هدف از برگزاری این همایش گردآوری محققین علوم علف های هرز به منظور آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی در عرصه های مرتبط با علوم علف های هرز و توانمندی های موجود در نقاط مختلف کشور، تبادل تجربیات و انعکاس نتایج تحقیقات انجام شده به بخش های اجرایی و جلب توجه اندیشمندان و محققین و مسئولین امر به اهمیت علف های هرز در بخش کشاورزی و معرفی پتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین همایش "علوم علف های هرز ایران" در دانشگاه بیرجند برگزار شد

ششمین همایش "علوم علف های هرز ایران" در دانشگاه بیرجند برگزار شد