مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 16:162015-08-30فناوري

500 روستا برای برخورداری از اینترنت در استان زنجان معرفی شد


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با تبریک هفته دولت گفت: برای برخورداری از اینترنت در کل استان زنجان، 500 روستا برای برخورداری از اینترنت در استان زنجان به شرکت های وب معرفی شد.

- " از زنجان، ظهر امروز مرتضی شهامی در نشست خبری به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با انجام مناقصه در حوزه خدمات روستایی و واگذاری آن به شرکت های وب کار بزرگی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شده است.

وی با ابراز امیدواری برای به نتیجه کامل رسیدن این کار ابراز کرد: تعداد 787 روستای کشور به تلفن ثابت متصل شدند که این خدمات به صورت خدمات موبایل روستایی واگذار شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان اظهار داشت: در استان زنجان نیز کل روستاهای بالای 20 خانوار دارای تلفن ثابت هستند که تعداد این روستاها 23 روستا در استان زنجان است.

وی از پست بانک به عنوان تنها بانکی یاد کرد که مجوز داشتن شعبه توسط مردم در روستاها را دارد، بیان کرد:خدمات خرده بانکداری و صندوق خرد روستایی توسط این نهاد در روستاها ارائه می شود که در روستای سهرین زنجان به 10 میلیارد ریال رسیده است.

شهامی به عدم تشکیل پژوهشکده ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت قبل بدلیل اختلاف اشاره و عنوان کرد: پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت یازدهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 روستا برای برخورداری از اینترنت در استان زنجان معرفی شد

500 روستا برای برخورداری از اینترنت در استان زنجان معرفی شد