مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 15:062015-08-30اقتصادي

تشکیل 707 پرونده قاچاق در آذربایجان شرقی جایگزین طرح شبنم به زودی اجرایی می شود


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت و تجارت آذربایجان شرقی از تشکیل 707 پرونده قاچاق کالا خبر داد و گفت: طرح شبنم به دلیل مشکلاتی که در مرحله اجرا به وجود آورد فعلا متوقف است و طرح جایگزین آن به زودی به مورد اجرا گذاشته می شود.

- " از تبریز، اسماعیل عطاپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسالت اصلی حوزه معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت پیش گیری از تخلف و ایجاد امنیت روانی در بازار است و عرصه فعالیت آن تمام بنگاه های اقتصادی، تجاری و خدماتی است.

وی افزود: حدود 200 نفر بازرس اداری و 500 نفر ناظر افتخاری در سطح استان فعالیت می کنند؛ انجمن های حمایت از حقوق مصرف کنندگان تشکیل یافته و در ماه جاری انتخابات تبریز و استان برگزار شود تا بتواند جایگاه واقعی خود را بازیابد.

عطاپور اعلام کرد: در طول سال 93 بیش از 386 هزار مورد بازرسی از بنگاه ها و مراکز تجاری انجام داده و علاوه بر ارائه تذکرات لازم برای اصلاح روند فعالیت ها برای 16 هزار و 370 متخلف پرونده قضایی تشکیل داده و در حدود 18 هزار تخلف ثبت کرده ایم.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی تصریح کرد: شکایاتی که از طرف مردم به این سازمان ارسال شده است 34 هزار و 250 مورد بوده که بررسی های لازم انجام گرفته و نتایج مشخص شده است و در این ارتباط برای 2 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 707 پرونده قاچاق در آذربایجان شرقی جایگزین طرح شبنم به زودی اجرایی می شود

تشکیل 707 پرونده قاچاق در آذربایجان شرقی جایگزین طرح شبنم به زودی اجرایی می شود