مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 15:062015-08-30سياسي

شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی رتبه نخست دستگاه های اجرایی را کسب کرد


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی گفت: شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی رتبه نخست دستگاه های اجرایی استان را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، نادر صفر زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ادارای استان اظهار داشت: با توجه به ارزیابی هایی که توسط نرم افزار از برخی دستگاه های اجرایی استان انجام گرفت، شرکت آب منطقه ای استان رتبه نخست را کسب کرده و شرکت نفت منطقه ای میاندوآب و اداره مالیات به ترتیب دوم و سوم شدند و در این باره خوشبختانه نمرات تمامی دستگاه ها به یکدیگر نزدیک بود.

دبیر شورای اداری آذربایجان غربی با اشاره به پروژه های افتتاح شده هفته دولت گفت: در این باره 570 پروژه با اعتبار 350 میلیارد تومان در شهرستان های مختلف استان به بهره برداری رسیده و در این بین، 28 پروژه تولیدی نیز توسط بخش خصوصی افتتاح شد تا بخشی از دغدغه اشتغال استان حل شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن 36 پروژه عمرانی نیز توسط استاندار آذربایجان غربی کلنگ زنی شده و در آینده نیز سایر پروژه های نیمه تمام افتتاح می شود.

صفر زاده با اشاره به اینکه از آذر سال 92 مدیریت بدون پول توسط استاندار آذربایجان غربی اعلام شده است افزود: در این باره برخی فرماندران استان مورد تشویق قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی رتبه نخست دستگاه های اجرایی را کسب کرد

شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی رتبه نخست دستگاه های اجرایی را کسب کرد