مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 15:062015-08-30اقتصادي

طرح گازرسانی به روستاهای شهرستان همدان به بهره برداری رسید


معاون فرماندار همدان با اشاره به افتتاح و بهره برداری از طرح گازرسانی به پنج روستای شهرستان همدان گفت: با بهره برداری از این طرحها، میزان بهره مندی روستاییان از نعمت گاز به 99 درصد افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حسین افشاری بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز سلامت جامعه کوی خاتم(ص) اظهار داشت: هفته دولت امسال 144 عمرانی، خدماتی، کشاورزی و خدماتی در شهرستان همدان افتتاح شد.

وی افزود: برای اجرای این طرحها 203 میلیارد تومان هزینه شده است، البته بخشی از پروژه های شهر همدان در سفر رییس جمهور به استان مورد بهره برداری قرار گرفتند.

افشاری با اعلام اینکه دولت تدبیر و امید در دو سال گذشته جهشهای خوبی در زمینه های متفاوت داشته است، تصریح کرد: اجرای طرح تحول نظام سلامت از اقدامات مهم و اساسی دولت بوده دولت تدبیر و امید در آخرین مرحله اجرای طرح تحول نظام سلامت به موضوع بهداشت و پیشگیری پرداخته است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح بهداشت و پیشگیری از یک سال گذشته در زمینه درمان نیز اثرات مناسب و مطلوبی داشته است، گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت، روستاییان سه درصد و مردم شهرها نیز 6 درصد هزینه درمان را پرداخت می کنند.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری همدان با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح تحول نظام سلامت یارانه مناسبی به استان همد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح گازرسانی به روستاهای شهرستان همدان به بهره برداری رسید

طرح گازرسانی به روستاهای شهرستان همدان به بهره برداری رسید