مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 15:062015-08-30سياسي

دو اشتباه پزشکی ایران از زبان آقای وزیر


وزیر بهداشت از اشتباهات بزرگ در حوزه پزشکی را آزمون های پزشکی و نظام ارتقا بیان کرد و گفت: در آموزش و پژوهش آدرس غلط دادیم که لازم است تعریفی درست برای اصلاح بیان کنیم و به مهارت آموزی توجه جدی کنیم.

- "، سید حسن هاشمی در مراسم افتتاح بزرگترین اتاق های تمیز در سطح دانشگاه های علوم پزشکی در مرکز رشد فناوری دارویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر ضرورت توجه به تحقیق و فناوری در حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: متاسفانه در جلسات متعدد از نقش فعالیت های بسیار گسترده صورت گرفته و در دست انجام در حوزه پژوهش و تحقیقات سلامت غافلند و از این رو ضروری است به سهم حوزه سلامت در تحقیق و فناوری توجه ویژه شود.

وزیر بهداشت ضمن ابراز خرسندی از حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از پژوهش و فناوری در حوزه سلامت، اظهار کرد: لازم است این حمایت ها افزایش یابد چرا که سرمایه گذاری در این حوزه زود بازده است.

هاشمی افزود: صحبت های امام و رهبری در مورد توجه به علم است اما عملاً برخی مسئولان برای ساختن پل، جاده، ریل و غیره فرصت و اعتبار بیشتری صرف می کنند.

تحقیقات علمی در دراز مدت به بازدهی می رسند و باید با حوصله دنبال شوند وی افزود: برخی مدیران فکر می کنند افتخار این است که بعد از پایان دوره مسئولیت تعداد پل و جاده و کارخانه را افزایش داده باشد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو اشتباه پزشکی ایران از زبان آقای وزیر

دو اشتباه پزشکی ایران از زبان آقای وزیر