مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 15:052015-08-30سياسي

عضو شورا: لزوم جایگزینی نمایشگاه شهر آفتاب به جای نمایشگاه بین المللی تهران


رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم جایگزینی نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب به جای نمایشگاه بین المللی تهران تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محمد مهدی تندگویان در جریان بررسی دستور دوم صد و هفتاد و هشتم جلسه شورا که موضوع بررسی اعتراض فرمانداری تهران به متن مصوبه quotation mark اساسنامه شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب quotation mark اختصاص داشت گفت: این نمایشگاه قرار بود جایگزین نمایشگاه بین المللی تهران شود و شهرداری تهران باید از این جایگزینی مطمئن شود.

وی با تاکید بر اینکه علت ایجاد نمایشگاه شهر آفتاب ساماندهی به وضع کنونی بود، افزود: در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، با وجود سرمایه گذاری انجام شده، نمایشگاه به نمایشگاه هایی همچون لوازم و تحریر و گل و گیاه تبدیل می شود.

تدگویان با اشاره به بررسی اعتراض فرمانداری در خصوص نحوه برگزاری نمایشگاه ها، گفت: برای تاسیس نمایشگاه ها قانونی مبنی بر نیاز به مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت وجود ندارد و فقط برای برگزاری نمایشگاه های خاص بین المللی که ممکن است موجب تداخل در جدول برگزاری نمایشگاه ها شود و برای ایجاد هماهنگی باید اقدام به دریافت مجوز کند.

مهدی چمران رییس شورا نیز در پاسخ به اعتراض فرمانداری مبنی بر دریافت موافقت دستگاه ذیربط (وزارت صنعت، معدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورا: لزوم جایگزینی نمایشگاه شهر آفتاب به جای نمایشگاه بین المللی تهران

عضو شورا: لزوم جایگزینی نمایشگاه شهر آفتاب به جای نمایشگاه بین المللی تهران