مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 14:552015-08-30اقتصادي

برای بیکاری در خوزستان تدبیری بیندیشید


بنا بر اعلام ثبت احوال خوزستان، آمار طلاق در استان امسال 20درصد افزایش یافته است.

عامل وقوع 80 درصد جرائم در خرمشهر، فقر فرهنگی و بیکاری بوده و بگفته یک نماینده مجلس، - مدتی قبل رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان در سخنانی گفت: خوزستان از نظر سهم تولید ناخالص ملی رتبه دوم استان را داشته ولی متأسفانه در مقابل بعد از استان سیستان و بلوچستان رتبه دوم بیکاری کشور را نیز به خود اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک خوزستان، بیکاری امروز مهمترین دغدغه شهروندان خوزستانی است که سرآغاز بسیاری از ناهنجاری ها و مشکلات اجتماعی و فرهنگی نیز شده است.

آمار طلاق و اعتیاد در خوزستان در ارتباط نزدیکی با آمار بیکاری است و به نظر می رسد تا زمانی که برای کاهش بیکاری در استان فکری نشود، صرف برگزاری مانورهای ضداعتیاد و فرهنگ سازی و.

نمی تواند جلوی بسیاری از معضلات جامعه امروز خوزستان را بگیرد.

دادستان خرمشهر اخیرا آماری اعلام کرده که بر اساس آن، عامل وقوع 80 درصد جرائم در این شهرستان، فقر فرهنگی و بیکاری بوده است.

یکی از نمایندگان آبادان در مجلس نیز با ارائه اماری از وضعیت بیکاری در این شهرستان گفته است: نرخ بیکاری و آسیب های ناشی از آن در آبادان به مرز هشدار رسیده است، به شکلی که از هر 5 ازدواج، 3 ازدواج به طلاق می انجامد این در حالی است که عمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای بیکاری در خوزستان تدبیری بیندیشید

برای بیکاری در خوزستان تدبیری بیندیشید