مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 13:152015-08-30اقتصادي

نرخ جدید عوارض آزادراهی اعلام شد (+جدول)


در نرخ های جدید اعلام شده از سوی وزارت راه، عوارض آزادراه تهران - شمال در قطعه چهارم نیز اعلام شده که حرف و حدیث های موجود در این باره را پایان می دهد.

- وزارت راه و شهرسازی نرخ جدید عوارض استفاده از آزادراه های مشارکتی با بخش خصوصی را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اعلام این وزارتخانه نرخ جدید عوارض آزادراهی پس از یک و سال نیم به طور متوسط افزایشی 20 درصدی را نشان می دهد.

امیر امینی، معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی درباره این موضوع گفته که با توجه به اینکه آزادراه ها توسط بخش خصوصی اداره می شوند٬ وزارت راه و شهرسازی مکلف است بر اساس قرارداد منعقد شده با شرکت های احداث٬ نگهداری و بهره برداری آزادراه های مشارکتی٬ اصل و سود سرمایه سرمایه گذاران را در تعیین نرخ سقف عوارض مد نظر قرار دهد.

وی با یادآوری اینکه استفاده کنندگان از آزادراه ها افراد محدودی هستند و برای استفاده از خدمات مناسب باید هزینه آن را هم پرداخت کنند٬ ادامه داد: درآمد حاصل از اخذ عوارض به اقتصاد ملی بازمی گردد و منفعت آن به عامه مردم می رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه افزایش نرخ عوارض آزادراه ها پس از یک سال و نیم ثابت نگه داشتن قیمت ها ابلاغ شده است اظهار کرده است: در مجموع متوسط افزایش نرخ عوارض کمتر از 20 درصد است؛ ضمن ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ جدید عوارض آزادراهی اعلام شد (+جدول)

نرخ جدید عوارض آزادراهی اعلام شد (+جدول)