مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 13:112015-08-30اقتصادي

کمبود اعتبار برای اجرای طرح های هادی در روستاهای خراسان جنوبی


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه یک دوم روستاهای خراسان جنوبی از اجرای طرح هادی محروم هستند، گفت: اعتبارات برای اجرای طرح های هادی در روستاهای خراسان جنوبی کم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی اصغر آسمانی مقدم ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه طرح هادی روستای رقه از توابع شهرستان بشرویه که در آخرین روز از هفته دولت برگزار شد با اشاره به کمبود اعتبارات برای اجرای طرح های هادی در روستاها اظهار داشت: در حال حاضر 908 روستای خراسان جنوبی نیازمند اجرای طرح هادی هستند که فقط در 800 روستا تهیه طرح شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی افزود: فاز اول طرح هادی روستایی در 380 روستای خراسان جنوبی انجام شده و یا دارای اعتبار برای عملیاتی شدن است که بر این اساس دو سوم روستاهای استان از طرح هادی روستایی محروم هستند.

وی همچنین ورود به فاز دوم عملیات طرح هادی در روستاها را نیازمند اعتبار و همچنین عدالت گستری دانست و گفت: باید اجرای فاز اول طرح هادی در روستاهای برخوردار از این طرح به انجام برسد تا به صورت عادلانه در سطح استان و کشور، این طرح پیش رود.

آسمانی مقدم با اشاره به اختصاص 8 درصد بودجه به طرح هادی روستاها بیان کرد: دولت توجه جدی به عمران و آبادانی روستاها دارد و در سال گذشته نیز یکی از الزامات بودجه تخصیص 8 درصد اعتبارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود اعتبار برای اجرای طرح های هادی در روستاهای خراسان جنوبی

کمبود اعتبار برای اجرای طرح های هادی در روستاهای خراسان جنوبی