مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 13:062015-08-30اقتصادي

احمدی: بیش از 2 هزار تعاونی غیرفعال در خراسان رضوی شناسایی شده اند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: بیش از 2 هزار تعاونی غیرفعال در خراسان رضوی شناسایی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحمود احمدی ظهر امروز در نشستی خبری پیرامون تشریح برنامه های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در محل سالن جلسات این اداره کل اظهار داشت: براساس برنامه پنجم توسعه ایجاد تعاونی باید به 25 درصد برسد که در حال حاضر تعداد تعاونی ها تنها 5 درصد است که تا رسیدن به سهم 25 درصدی برنامه پنجم توسعه فاصله داریم.

وی با بیان اینکه 98 هزار و 134 تعاونی در کل کشور وجود دارد که برای یک میلیون و 580 هزار و 920 نفر اشتغال ایجاد کرده است، افزود: 7 هزار و 762 تعاونی در خراسان رضوی فعال است که این تعداد تعاونی فعال برای 119 هزار و 193 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که 43 میلیون و 677 هزار و 971 نفر عضو تعاونی ها سراسر کشور هستند، گفت: 8 درصد تعاونی های کل کشور در خراسان رضوی ایجاد شده که در این تعاونی ها 3 میلیون و 483 هزار و 398 نفر عضو تعاونی های خراسان رضوی هستند.

احمدی با تاکید بر اینکه یکی از مباحث تعاون ایجاد برند سازی و توانمندسازی بخش مردم افزایش تعاونی است، خاطرنشان کرد: امسال دو شرکت تعاونی و یک اتحادیه تعاونی از خراسان رضوی به عنوان نمونه ملی معرفی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: بیش از 2 هزار تعاونی غیرفعال در خراسان رضوی شناسایی شده اند

احمدی: بیش از 2 هزار تعاونی غیرفعال در خراسان رضوی شناسایی شده اند