مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 10:552015-08-30حوادث

کلاهبرداری با جعل عنوان مامور یکی از دستگاههای نظامی


فردی که با جعل عنوان مامور یکی از دستگاههای نظامی از آنها کلاهبرداری می کرد دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: به دنبال شکایت یکی از شهروندان ارومیه ای مبنی بر اینکه فردی از او کلاهبرداری کرده است کارآگاهان پس از کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق شدند متهم را دراین شهر شناسایی و دستگیر کنند.

سردار ناصر اصلانی تصریح کرد: در بررسی های پلیسی مشخص شد این کلاهبردار با معرفی و جعل عنوان مامور یکی از دستگاههای نظامی به بهانه استخدام در ادارات دولتی ، چهارصد میلیون ریال از شاکی کلاهبرداری کرده است.

وی اضافه کرد: این کلاهبردار همچنین با جعل مدارک، و فروش یک قطعه زمین متعلق به منابع ملی در شهرستان ساوجبلاغ از توابع استان البرز به ارزش یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال به شاکی اقدام به کلاهبرداری کرده بود.

سردار اصلانی با بیان اینکه مالباختگان عنوان کردند که به دلیل سن و سال و ظاهر فریبنده متهم کلاهبردار به او اعتماد کرده اندگفت : بررسی های بیشتر روشن کرد متهم در مجموع دو میلیارد و دویست میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی یاداور شد: متهم پیش از این نیز سابقه زندانی شدن در شهرستان تبریز را داشته و به علت غیبت در مرخصی از زندان تبریز نیز تحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با جعل عنوان مامور یکی از دستگاههای نظامی

کلاهبرداری با جعل عنوان مامور یکی از دستگاههای نظامی