مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 09:162015-08-30سياسي

اشتغال یک هزار نفر با بهره برداری از شهرک فلزکاران مراغه


نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی، گفت: احداث شهرک فلزکاران در مراغه، مقدمه اشتغال یک هزار نفر را در این شهرستان فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مهدی دواتگری در مراسم کلنگ زنی طرح های عمرانی مراغه، اظهار داشت: همه مراحل مذاکرات هسته ای توسط تیم مذاکره کننده کشورمان بر اساس رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری صورت گرفته است.

وی به مشکلات اقتصادی به وجود آمده از تحریم در کشور اشاره کرد و افزود: دولت با تمام توان در حال حل این مشکلات بوده و مجلس نیز در کنار دولت جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز احداث طرح پل مسیر دسترسی به شهرک فلزکاران، افزود: احداث شهرک فلزکاران در مراغه، مقدمه اشتغال یک هزار نفر را در این شهرستان فراهم می کند.

دواتگری ادامه داد: 50 درصد هزینه این پل توسط شرکت راه آهن کشور و 50 درصد نیز از سوی مدیریت شهری تامین می شود که این مشارکت در نوع خود قدمی در راستای توسعه زیر بنایی شهرستان است.

وی اظهار کرد: این پل که راه دسترسی شهرک صنعتی، کارخانه کاوه سودا و دو مرکز علمی دانشکده علوم پزشکی و مرکز تحقیقات فسیل به شهر است که با بهره برداری از آن شاهد توسعه پایدار در این بخش ها خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال یک هزار نفر با بهره برداری از شهرک فلزکاران مراغه

اشتغال یک هزار نفر با بهره برداری از شهرک فلزکاران مراغه