مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 07:362015-08-30اجتماعي

63 نوجوان به پنجمین اردوی استعدادهای درخشان قرآنی راه یافتند+اساتید


پنجمین دوره اردوهای استعدادهای درخشان قرآنی با حضور 63 نوجوان قرآنی از 16 تا 20 شهریورماه در اردوگاه شهیدحقانی استان البرز برگزار می شود.

- "، پنجمین دوره اردوهای استعدادهای درخشان قرآنی به مدت 4 روز از 16 تا 20 شهریورماه به همت سازمان دارالقرآن در اردوگاه شهید حقانی استان البرز برگزار می شود.

در این اردو از 67 نوجوان قرآنی 63 نفر آمادگی خود را برای حضور در این اردوها اعلام کردند؛ البته برخی از نوجوانان به دلیل حساسیت تحصیلی و لزوم درس خواندن برای کنکور از این اردو بازماندند.

در پنجمین اردوی استعدادهای درخشان قرآنی همچون دوره های گذشته در کنار آموزش فنون تلاوت به سبک زندگی قرآنی نیز پرداخته می شود.

اساتید پنجمین دوره اردوهای استعدادهای درخشان قرآنی به شرح ذیل است؛ محمدرضا پورزرگری و بهروز یاریگل در رشته تجوید علیرضا لطفی و حمیدرضا سلمانیان در رشته سبک زندگی حجت السلام افتخاریان در رشته احکام شرعی و آداب تلاوت نصرت الله عارف حسینی و حسن ربیعیان در رشته صوت محسن یاراحمدی و امین پویا در رشته لحن سعید رحمانی و محمدمهدی بحرالعلوم در رشته وقف و ابتداء انتهای پیام/ دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

63 نوجوان به پنجمین اردوی استعدادهای درخشان قرآنی راه یافتند+اساتید

63 نوجوان به پنجمین اردوی استعدادهای درخشان قرآنی راه یافتند+اساتید