مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 شهریور 1394 ساعت 00:562015-08-29فرهنگي

برای انتخاب هایم در تلویزیون وسواس دارم


یک بازیگر حرفه ای قطعاً علاقه دارد هم در تلویزیون و هم در سینما حضور داشته باشد، اما متأسفانه در فضای سینما، مافیا و جریانات پشت پرده نمی گذارد بازیگران جدید به آ ن ورود کنند.

- "،شهرزاد کمالزاده در گفت وگو با فارس، در ارتباط با فعالیت های اخیرش گفت: درحال حاضر مشغول خواندن چند فیلمنامه هستم که یکی از آنها سینمایی و دیگری یک سریال است و همچنین باید اشاره کنم که 2 فیلم سینمایی را آماده اکران دارد.

وی در ادامه افزود: فیلم سینمایی ذوب شدن پادشاه و عقاب صحرا به کارگردانی مهرداد خوشبخت آماده اکران است که ذوب شدن پادشاه طی چند روز آینده اکران خواهد شد.

سریال تلویزیونی آمین هم آماده پخش است که البته در آن حضور کوتاهی دارم.

* برای انتخاب هایم در تلویزیون وسواس بیشتری دارم کمالزاده در ادامه با اشاره به اینکه برخی از بازیگران در ارتباط با حضورشان در تلویزیون بعد از فعالیت در چند فیلم سینمایی وسواس به خرج می دهند و یا ترجیحاً دیگر در سریالی بازی نمی کنند، اظهار داشت:برای من شخصا نکته ای که مهم است، فیلمنامه خوب و عواملی است که قرار است در آن پروژه حضور داشته باشند.

ابتدا باید بگویم برای انتخاب هایم در تلویزیون وسواس بیشتری دارم و آن هم به این دلیل است که مخاطبین تلویزیون بسیار بیش تر هستند و نقشی که بازی می کنم در وسعت بیشتری دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای انتخاب هایم در تلویزیون وسواس دارم

برای انتخاب هایم در تلویزیون وسواس دارم