مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 23:012015-08-29اقتصادي

اصرار مدیر پروژه، انکار معاون وزیر


در حالی مدیر پروژه فاز 3 پردیس بر افزایش قیمت مسکن مهر پردیس به دلیل گران شدن تعرفه خدمات زیربنایی تاکید دارد که مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران عامل گران شدن را افزایش قیمت ساخت واحد اعلام می کند.

- "، مدیر پروژه فاز 3 مسکن مهر پردیس از افزایش 52 هزار تومانی واحدهای این پروژه خبر داد و با بیان این که این افزایش به دلیل تعرفه های آب، برق و گاز است، گفت: به طور میانگین هر متقاضی باید حدود 5 میلیون تومان دیگر پرداخت کند.

سلیم عبدی به تسنیم گفته بود: پروژه های شرکت سرمایه گذاری مسکن بر اساس دستورالعمل شماره 3 وزارت راه و شهرسازی مشمول افزایش قیمت شده است.

وی با بیان این که افزایش قیمت هر مترمربع پروژه های مسکن مهر شرکت سرمایه گذاری مسکن حدود 67 هزار تومان است، بیان کرد: این شرکت 15 هزار تومان -بابت تاخیر- جریمه شده و به این ترتیب متقاضیان باید برای هر مترمربع حدود 52 هزار تومان پرداخت کنند.

وی با بیان این که این افزایش قیمت به دلیل گران شدن تعرفه آب، برق و گاز است، تاکید کرد: تعرفه برق تک فاز 250 هزار تومان بود که -وزارت نیرو- الان بابت آن یک میلیون و 60 هزار تومان می گیرد، از سوی دیگر تعرفه برق 32 آمپر سه فاز 3.

5 میلیون تومان و تعرفه برق سه فاز 52 آمپر 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصرار مدیر پروژه، انکار معاون وزیر

اصرار مدیر پروژه، انکار معاون وزیر