مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 22:502015-08-29سياسي

دولت در تصمیم گیریهای مهم نخبگان را دخیل می کند


دولت تصمیم دارد در تصمیم گیریهای کلان و مهم خود، نخبگان و فرهیختگان جامعه را دخیل کرده و از نظرات آنها بهره مند شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محسن حاجی میرزایی، شنبه شب در نشست هم اندیشی و همدلی دولت و منتخبان فرهنگی، اجتماعی، فرهیختگان و نخبگان استان یزد اظهار داشت: دولت همواره بر استفاده از خرد جمعی به ویژه بهره گیری از نظرات نخبگان تاکید داشته و تصیم دارد تا در تصمیم گیریهای مهم خود از نظرات نخبگان و اندیشمندان جامعه بهره بیشتری بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شاخصه های حکمرانی خوب بیان کرد: حکمرانی خوب، شکلی از حکومت است که بتواند مسئولیت های خود را در حمایت از جامعه به صورت متعادل به کار گیرد.

دبیر هیئت دولت با اشاره به اینکه یکی از ارکان حکمرانی خوب، تصمیم گیری درست در مسائل است، بیان داشت: دولتی که بر پایه تصمیمات درست برنامه ریزی کند، می تواند به عنوان دولتی شاخص و الگو معرفی شود.

حاجی میرزایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره بخشی از موفقیت های دولت تدبیر و امید تصریح کرد: دولت تلاش دارد تا اقتصاد را به سمت اقتصاد مقاومتی هدایت کند و وابستگی های نفتی را هر چه بیشتر از بین ببرد که البته در این زمینه موفق عمل کرده و رشد 19 درصدی صادرات غیرنفتی گویای این مسئله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در تصمیم گیریهای مهم نخبگان را دخیل می کند

دولت در تصمیم گیریهای مهم نخبگان را دخیل می کند