مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 21:212015-08-29اجتماعي

جشن ستارگان باحضور دانش آموزان نخبه رشت برگزار می شود


جشن ستارگان را در 15 شهریور باحضور دانش آموزان تک رقمی و معدل های 20 در دهکده ساحلی برگزار می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مهدی حاجتی در جلسه ای که عصر امروز برای بررسی عملکرد آموزش و پرورش در هفته دولت و بحث بازگشایی در پروژه مهر برگزار شده بود اظهار داشت: در آستانه سال جدید قرار داریم و تلاش آموزش و پرورش این است که اول مهر را با کیفیت مطلوب آغاز کند.

وی گفت: تمام تلاش آموزش و پرورش این است که سیاست های اصلی آموزش و پرورش را به درستی و شایستگی انجام دهد و بخش اصلی و مهم استفاده حداکثر از ظرفیت نیروی انسانی است که به عنوان مأموریت اصلی سازمان تلقی می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: باید تلاش کنیم مدارس ما تجلی بخش فرهنگ انقلاب اسلامی باشد در مدارس ما مسئولیت پذیری، خودباوری، پرهیز از اسراف، احترام به بزرگ ترها، نظم، وقت شناسی، برپایی اقامه نماز جماعت، حفظ محیط زیست وهم دلی و هم زبانی که مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است شکل پیدا کند.

وی تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت های تربیتی آموزش و پرورش از قبیل مشارکت خانواده ها، نهادها، دستگاه ها و توانمندسازی مربیان ماهر و متخصص استفاده کنیم.

حاجتی با بیان اینکه امسال موفقیت هایی در کنکور داشته ایم تصریح کرد: قرار است جشن ستارگان را در 15 شهریور باحضور دانش آموزان 1، 2و 3 رقمی و معدلین 20 در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن ستارگان باحضور دانش آموزان نخبه رشت برگزار می شود

جشن ستارگان باحضور دانش آموزان نخبه رشت برگزار می شود