مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 19:512015-08-29سياسي

عملیات ساخت بزرگراه اهرم به برازجان آغاز می شود


طرح های توسعه ای و عمرانی در شهرستان تنگستان پرشتاب اجرا می شود، به گونه ای که امسال بزرگراه اهرم تنگستان به برازجان اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، غلامرضا ترک زاده بعد از ظهر امروز درجمع مردم شهرستان تنگستان با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید در دو سال گذشته خدمات بسیار خوب و شایسته ای در بخش های مختلف به مردم شهرستان تنگستان ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح تحول نظام سلامت در تنگستان اثرات مثبتی داشته تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت جامعه، اجرای طرح تحول نظام سلامت است که در این طرح خدمات بسیار خوبی در تنگستان انجام شده است.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه اجرای طرح تحول نظام سلامت سبب افزایش فضاهای بیمارستانی اهرم شده است افزود: قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت فضای بیمارستان امام حسین (ع) شهر اهرم که تنها 2 درصد اشغال تخت بیمارستانی داشت پس اجرای این طرح و حضور متخصص های قلب و عروق، کودکان، زنان و زایمان و چند متخصص دیگر اشغال تخت بیمارستانی به 60 درصد افزایش یافت.

ترک زاده خاطر نشان کرد: در سال جاری جهت توسعه ،تغذیه شبکه گازرسانی به مناطق شهری و روستایی شهرستان تنگستان اعتباری بالغ بر 33 میلیارد ریال هزینه خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ساخت بزرگراه اهرم به برازجان آغاز می شود

عملیات ساخت بزرگراه اهرم به برازجان آغاز می شود