مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 19:302015-08-29اجتماعي

ابتکار: طرحهای حفاظت محیط زیست در مسیر توسعه پایدار تقویت می شود


رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه هیچ نوع طرح توسعه ای بدون توجه به ارزشهای زیست محیطی، ارزشی ندارد ، گفت: دولت توجه جدی و منظم به شاخصهای حفاظت از محیط زیست دارد و طرحهای این حوزه در مسیر توسعه پایدار تقویت خواهد شد.

خانم معصومه ابتکار در برنامه نگاه دو (شبکه دو سیما) با بیان اینکه همه ما مسئول حفاظت از عرصه های منابع طبیعی و زیست محیطی هستیم تا حقوق نسل آیندگان نیز تأمین شود ، گفت: لایحه با همکاری سازمان جنگلها ، مراتع و آبخیزداری کشور در دست تدوین است که تلاش می کنیم برای مدتی هرگونه بهره برداری از عرصه های جنگلی اعم اقتصادی و تجاری و غیرقانونی و تخریبی حذف شود.

وی افزود: باید اجازه دهیم منابع طبیعی در شرایط عادی تنفس کنند و از همه فعالان صنایع چوب درخواست داریم نیازهای خود را با واردات تأمین کنند به ویژه روسیه ظرفیت خوبی برای صادرات چوب به ایران دارد.

خانم ابتکار گفت: دولت هم هیچ مانعی برای واردات چوب ندارد و امیدواریم با همکاری همه دستگاهها و نهادها و همچنین سازمان های مردم نهاد بتوانیم از تخریب و کاهش عرصه های جنگلی جلوگیری کنیم و همزمان باید طرحهای تقویت شاخصهای زیست محیطی در همه عرصه های منابع طبیعی اعم از جنگل ، مرتع و مناطق حفاظت شده مدنظر همه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار: طرحهای حفاظت محیط زیست در مسیر توسعه پایدار تقویت می شود

ابتکار: طرحهای حفاظت محیط زیست در مسیر توسعه پایدار تقویت می شود