مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 19:202015-08-29سياسي

جذب 4 هزار قاضی در دستگاه قضایی


چنانچه یک فصل خصومت اتفاق بیفتد و یا حق مظلومی ستانده شود کار بزرگی روی داده و موجب رضایت خداوند متعال خواهد بود و خداوند متعال نیز به قلوب و نیت ها نگاه می کند و حرکت بر این اساس موجب رشد و تعالی انسان می شود.

- تسنیم - رییس قوه قضاییه از جذب 4 هزار قاضی به دستگاه قضایی مطابق برنامه پنجم توسعه تا پایان سال خبر داد و گفت: با این روند در آینده شاهد تحول در دستگاه قضایی خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله آملی لاریجانی با تاکید بر اینکه جذب نیرو در دستگاه قضایی باید مستمر باشد، بر رعایت اخلاق حرفه ای از سوی قضات، کارکنان و مسئولان قضایی تاکید کرد و افزود: قضات، کارکنان و مسئولان باید در تمامی مراحل انجام وظایف قانونی، متخلق به آداب حرفه ای باشند تا جایی که حتی اگر نتوانیم خواسته مراجعان را برآورده کنیم برخورد توام با کرامت موجب رضایتمندی مراجعان شود.

آیت الله آملی لاریجانی در دیدار با رییس کل و مسئولان قضایی دادگستری استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و روسای سازمان های تابعه قوه قضاییه در مشهد با تاکید بر اینکه خدمت به مردم عبادت است و در این زمینه روایات متعددی از طرف ائمه اطهار(ع) ذکر شده است، گفت: هر حرکتی که به قصد قربت و تلاش برای رفع حاجت مومنان باشد عبادت است و البته خصوصیاتی دارد که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 4 هزار قاضی در دستگاه قضایی

جذب 4 هزار قاضی در دستگاه قضایی