مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 17:512015-08-29اقتصادي

72 روستای همدان زیرپوشش شبکه آب رسانی هستند


مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی شهرستان همدان گفت: 72 روستای این شهرستان زیر پوشش شرکت آبفار هستند و امسال نیز آبرسانی به 11 روستای با تانکر انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، کمال حسنی عصر امروز در حاشیه افتتاح پروژه های آبرسانی به روستاهای شهرستان همدان اظهار داشت: امروزه از آب به عنوان یکی از مؤلفه های تعیین کننده در توسعه پایدار نام برده می شود، به طوری که بدون تأمین منابع آب سالم بهداشتی امکان ارتقای سطح بهداشت عمومی، رفاه مردم و توسعه جامعه با عملکرد عدالت اجتماعی تقریبا غیرممکن است.

وی با بیان اینکه اطمینان از سلامت آب دغدغه اصلی شرکت های آب و فاضلاب از بدو تشکیل آ ن ها بوده است، افزود: 107 روستا در شهرستان همدان وجود دارد که از این تعداد 72 روستا زیر پوشش شرکت آبفار هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان همدان تصریح کرد: امسال آب رسانی به 11 روستای شهرستان با تانکر سیار انجام می شود و چهار روستا فاقد تأسیسات هستند و همچنین هشت روستا نیز فاقد آبرسانی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در روستاهای تفریجان، سنگستان، یلفان و شورین قطعی آب شرب وجود دارد، گفت: به منظور مدیریت مصرف آب شرب در روستاها اقدامات اثربخشی انجام شده اما به سبب افت شدید منابع زیرزمینی و خشکسالی آبرسانی به روستاها مقداری با مشکل مواجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 روستای همدان زیرپوشش شبکه آب رسانی هستند

72 روستای همدان زیرپوشش شبکه آب رسانی هستند