مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 17:262015-08-29حوادث

واحدهای صنفی متخلف در محلات پلمب شد


بر اساس بازرسی های انجام در یک ماه گذشته 16 واحد صنفی متخلف در محلات شناسایی و پلمپ شد.

- سرهنگ فرامرز گودرزی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در محلات"، با اشاره به اینکه نظارت بر واحدهای صنفی بسیار مهم و در اولویت بوده که باید به منظور رعایت حقوق شهروندان در دستور کار قرار گیرد اظهار داشت: طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در یک ماه گذشته در محلات به خوبی انجام شده و با متخلفان نیز برخورد قانونی شده است.

وی افزود: به منظور جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی پلیس امنیت عمومی باید با یک برنامه ریزی دقیق در این راستا گام بردارد و بتواند با متخلفان مطابق با قانون برخورد کند.

فرمانده انتظامی محلات تصریح کرد: از ابتدای مرداد ماه تاکنون بازرسی از 229 واحد صنفی با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی و همکاری اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن و تجارت به صورت محسوس و نامحسوس انجام شد که با متخلفان نیز برخورد صورت گرفت.

گودرزی با اشاره به تخلفات مشاهده شده در این بازدیدها گفت: به تعداد 28 واحد صنفی فاقد استاندارهای لازم تذکر، به تعداد 11 مورد اخطاریه تعطیلی داده و از 14 مورد نیز تعهد گرفته شد، علاوه بر این موارد 16 واحد صنفی به سبب نداشتن پروانه کسب، عدم رعایت قوانین و مقررات عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنفی متخلف در محلات پلمب شد

واحدهای صنفی متخلف در محلات پلمب شد