مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 17:102015-08-29بين الملل

نظرسنجی نیوجرسی : حمایت سناتور بوکر از توافق هسته ای


پایگاه اینترنتی نیوجرسی دات کام نظرسنجی را درباره نظر سناتور دموکرات کوری بوکر درباره توافق هسته ای ایران برگزار کرده است که بر این اساس پنجاه و هشت درصد از رای دهندگان معتقدند وی از توافق ایران حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، نیوجرسی دات کام گزارش داد سی و نه درصد از رای دهندگان نیز معتقدند وی با توافق هسته ای ایران مخالفت می کند.

این نظرسنجی در حالی برگزار شد که سناتور دموکرات رابرت منندز از نیوجرسی و چارز شومر از نیویورک مخالفت خود را توافق هسته ای ایران اعلام کرده اند و این سوال مطرح است که آیا سناتور بوکر از ایالت نیوجرسی نیز سومین سناتور دموکرات مخالف توافق هسته ای ایران است یا خیر.

کریس کریستی نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در کنفرانس خبری از بوکر خواسته است با توافق ایران مخالفت کند.

آرون کیاک مشاور سابق خاورمیانه استیو روتمن نماینده سابق آمریکا گفت: درباره فردی همچون بوکر که در تمام زندگی شخصی و حرفه ای اش به این مسائل اندیشیده است، فشار سیاسی معنایی ندارد.

او قصد دارد این توافق را ارزیابی کند و در نهایت باید به این باور برسد که این توافق برای آمریکا و امنیت ملی مان ، رابطه اسراییل و آمریکا و اسراییل خوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرسنجی نیوجرسی : حمایت سناتور بوکر از توافق هسته ای

نظرسنجی نیوجرسی : حمایت سناتور بوکر از توافق هسته ای