مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 15:362015-08-29سياسي

سدهای معیشتی خلخال تکمیل شود


با اتمام احداث و تکمیل سدهای معیشتی خلخال، مردم از نعمت آب شرب مناسب بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام امیر رشتبری به مناسبت هفته دولت که در حضور استاندار و هیئت همراه در جمع اقشار مختلف مردم خلخال در محل سالن ارشاد این شهر برگزار شد، اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا مردم مطالبات و انتظارات خود را از دولت تدبیر و امید بخواهند و این جلسات نیاز است که در طول سال با حضور مسئولین ارشد استانی در این شهرستان برگزار شود.

وی تصریح کرد: شهرستان خلخال با وجود قدمت تاریخی، فرهنگی و مذهبی که دارد، باید در نظر مسئولین استانی نسبت به توسعه و عمرانی این شهر توجه ویژه شود و این شهرستان با داشتن علمای فرهیخته، دارای فکر، اندیشه مذهبی و اسلامی را دارا می باشد.

امام جمعه خلخال افزود: شهرستان خلخال یکی از محرومترین شهرستان در سطح استان اردبیل به شمار می رود و مشکلات راه این شهرستان در راس مشکلات قرار گرفته و انتظار می رود استاندار اردبیل اهتمام ویژه به این شهرستان داشته باشد تا راه های مواصلاتی این شهرستان ساماندهی شده و جزء راههای اصلی کشور قرار بگیرد.

رشتبری با بیان اینکه با اتمام سدهای درحال ساخت در این شهرستان زودتر به بهره برداری برسد تا مردم خلخال و روستاهای همجوار از نعمت آب شرب بهره مند شود و با فرا رسیدن فصل سرما ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سدهای معیشتی خلخال تکمیل شود

سدهای معیشتی خلخال تکمیل شود