مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 15:302015-08-29سياسي

امیر اسماعیلی: اتصال انواع اخلال گرهای زمین پایه به شبکه یکپارچه پدافند هوایی


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص ) گفت: انواع اخلال گرهای سامانه های جنگ الکترونیکی زمین پایه به شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور متصل شد که قابلیت رویارویی با هر نوع تهدیدات احتمالی هوایی را خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای سامانه های دفاع هوایی در شبکه یکپارچه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص ) که به مناسبت فرارسیدن دهم شهریور روز پدافند هوایی در جهاد خودکفایی این قرارگاه برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: امروز شاهد رونمایی از دستاوردهای جدید پدافند هوایی در این نمایشگاه خواهیم بود.

وی گفت: امروز رادار حافظ که راداری از نوع آرای فازی سه بعدی برد کوتاه که یک رادار کاملا تاکتیکی است و قابلیت کشف همزمان 150 هدف را دارد رونمایی می شود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص ) افزود: در این نمایشگاه همچنین از رادار کیهان که در حقیقت بهینه شده و ارتقا یافته رادار کیهان سال گذشته است نیز رونمایی می شود که این رادار بای استاتیک و کاملا متحرک بوده و با تغییرات عمده در طراحی آنتن آن دارای کاربردی راهبردی و حائز اهمیت در پدافند هوایی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر اسماعیلی: اتصال انواع اخلال گرهای زمین پایه به شبکه یکپارچه پدافند هوایی

امیر اسماعیلی: اتصال انواع اخلال گرهای زمین پایه به شبکه یکپارچه پدافند هوایی