مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 10:412015-08-29سياسي

وجود مشکلات معیشتی و بیکاری از نقاط ضعف دولت است


رییس جبهه متحد مستقلین با بیان اینکه وجود مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری از نقاط ضعف دولت است، گفت: ترمیم دولت لازمه پیشبرد اهداف دولت است.

- قدرتعلی حشمتیان رییس جبهه متحد مستقلین در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم"، اظهار داشت: دولت آقای روحانی در دو سال گذشته نقاط قوت و ضعفی داشته است و به نظر بنده نقاط قوت این دولت از نقاط ضعف آن بیشتر است.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم دو کار را همزمان دنبال کرد، ادامه داد: با توجه به اینکه نقاط ضعف زیادی از دولت های نهم و دهم در خصوص سیاست خارجی وجود داشت، این دولت به دنبال رفع مشکلات سیاست خارجی رفت؛ در دولت نهم و دهم سازمان ملل قطعنامه های زیادی بر علیه ما صادر کرد و همسایگان ما از راه خصومت به ما نگاه می کردند؛ به همین دلیل اولین حرکت آقای روحانی گفت وگو با کشورها، سازمان های بین المللی و جوامع بود که با توجه به درایت و هدایت مقام معظم رهبری به لطف خدا تیم مذاکره کننده قوی ایجاد شد و ملت نیز به تبعیت از رهبری از این تیم حمایت کردند و این حمایت ها نتیجه داد؛ بنابراین 90 درصد موضوعات سیاست خارجی ما در حال حل شدن است.

رییس جبهه متحد مستقلین افزود: هم اکنون بحث تحریم ها و ارتباط با کشورها در حال حل شدن است و 10 درصد مشکلات باقی مانده با تعامل و مذاکرات حل خواهد شد و انشاءالله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود مشکلات معیشتی و بیکاری از نقاط ضعف دولت است

وجود مشکلات معیشتی و بیکاری از نقاط ضعف دولت است