مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 10:302015-08-29بين الملل

اسکات واکر: تروریست های اسلامی احتمالا از مرز مکزیک عبور کرده اند/تکمیلی


اسکات واکر نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر این باور است که احتمالا تروریستهای اسلامی از مرز مکزیک و آمریکا عبور کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی به قلم رید جی اپستین نوشت: اسکات واکر روز جمعه اعلام کرد تروریست های اسلامی به احتمال زیاد از مرز مکزیک عبور کرده اند.

فرماندار ایالت ویسکانسین گفت: باید اذعان کنیم که در مرز جنوبی ما مملو از راه های نفوذ است.

او کمپین خود را به صورت قابل توجهی به موضوعات مرتبط با سیاست خارجی اختصاص داده است اما در اظهارات روز گذشته واکر پیشنهادات جدیدی در این باره ارائه نشد.

او همچنین گفت: می بینیم که افراط گرایان اسلامی و دیگر تروریستها به احتمال زیاد در حال استفاده از این راه های نفوذ به عنوان باندهای قاچاق مواد مخدر، قاچاق تسلیحات و قاچاقچیان انسان برای ورود به کشور ما هستند.

واکر -که به مدت بیش از یک دهه از حامیان اعطای شهروندی به مهاجران غیر قانونی بوده است- بهار امسال موضعی سختی گیرانه در این باره اتخاذ کرد.

هفته گذشته، او در واکنش به طرح پیشنهادی دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواهان درباره مهاجرت، موضع خود را در این باره تغییر داد و با اعطای شهروندی به فرزندان مهاجران غیر قانونی بر اساس کشور تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکات واکر: تروریست های اسلامی احتمالا از مرز مکزیک عبور کرده اند/تکمیلی

اسکات واکر: تروریست های اسلامی احتمالا از مرز مکزیک عبور کرده اند/تکمیلی