مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 09:302015-08-29اجتماعي

نوشت افزار؛ رسانه پرنفوذ فرهنگی


نوشت افزارها همچون رسانه ای در انتقال فرهنگ به کودکان موثر هستند و غفلت از این موضوع موجب نهادینه نشدن فرهنگ ایرانی درکودکان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، پیک بامدادی امروز به مقوله نوشت افزار پرداخته است .

یک گرافیک ساده که تصویر برگ درختی را نشان می دهد و جمله تعلیم و تعلم ، عبادت است و بالاخره قیمت و تعداد برگ های یک دفتر و کودکان دیروز بر پای یک دفتر از جمله مطالبی است که کودکان دیروز از دفترچه مدرسه خود به یاد دارند اما امروز اوضاع کمی فرق کرده فروشگاه های لوازم التحریر از دفترچه هایی با رنگ و لعاب هایی خارجی تزییین شده پر شده است .

فروشندگان نوشت افزارها می گویند این سلیقه مشتری است که تعیین کننده است و بیشتر مشتریان مدل های خارجی را می پسندند، البته برخی از نوشت افزار های ایرانی بی کیفیت است چنانچه در حین استفاده خراب می شود.

برزین ضرغامی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از فراوانی نوشت افزارهای ایرانی در بازار ها می گوید: نوشت افزار ایرانی زیاد است و طرح های زیاد آن متنوع ، جذاب و با ذوق و سلیقه بچه ها تعریف شده است.

جعفر عبدی مدیر بازرگانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آمار دیگری درباره نوشت افزار ها منتشر می کند و می گوید: 80 درصد از لوازم های تحریر درسطح بازار وارداتی و 20 درصد از تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوشت افزار؛ رسانه پرنفوذ فرهنگی

نوشت افزار؛ رسانه پرنفوذ فرهنگی