مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 09:162015-08-29سياسي

جناح مؤمن انقلابی و دغدغه رهبرانقلاب


جوان مؤمن و انقلابی باید بداند که تجربه انقلاب نشان داده است گسترش کار فرهنگی او نقش بسیار زیادی را در پیشرفت این کشور و در ایستادگی در مقابل دشمنان این ملّت، - " به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری مطلب زیر به جمعی از سخنان رهبر انقلاب که در آن به دغدغه رهبر انقلاب اسلامی درباره جناح مومن انقلابی و فرهنگی و نقش آنها در مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن اشاره شده است.

1.

در عرصه ی فرهنگ، بنده به معنای واقعیِ کلمه، احساس نگرانی میکنم و حقیقتاً دغدغه دارم.

این دغدغه از آن دغدغه هایی است که آدمی به خاطر آن، گاهی ممکن است نصفِ شب هم از خواب بیدار شود و به درگاه پروردگار تضرّع کند.

من چنین دغدغه ای دارم.

این جملات را 21 سال قبل، رهبر انقلاب در دیدار جمعی از افسران و فرماندهان جبهه فرهنگی انقلاب، که آنها را به 313 مجاهد جنگ بدر ، تشبیه کردند، بیان فرمودند.

نبرد در عرصه فرهنگ، به جایی رسید تا امروز به صورت آشکار مشاور وزیر خارجه امریکا در سخنانش می گوید: "سیاست آمریکا تغییر رفتار ایران است و نه براندازی که از اهداف اصلی سیاست خارجی دولت بوش بود.

" این راهبرد از جنس همان چیزی است که رهبر انقلاب 6 ماه پیش به آن اشاره کردند که آنچه ما امروز در زبان مستکبرین و مخالفین مشاهده میکنیم که با تغییر رفتار از آن یاد میکنند - گاهی میگویند ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جناح مؤمن انقلابی و دغدغه رهبرانقلاب

جناح مؤمن انقلابی و دغدغه رهبرانقلاب