مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 09:152015-08-29اقتصادي

جزییات پرونده زمین خواری گردنه حیران


در گردنه حیران 50 مورد تخلف داخل طرح هادی و 50 مورد خارج از طرح هادی انجام شده که علاوه بر این موارد وضعیت 200 تخلف دیگر نیز درمنطقه درحال بررسی است.

- قباد افشار در گفت وگو با تسنیم با اعلام این خبر در خصوص پرونده زمین خواری گردنه حیران افزود: در منطقه گردنه حیران مانند خیلی از مناطق استان های شمالی کشور تغییر کاربری اراضی کشاورزی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در این روستا بیش از 5 برابرمورد نیاز، محدوده طرح هادی را تعیین کرده اند، ابراز کرد: نیاز این روستا برای اجرای طرح هادی و ساخت مسکن و خدمات عمومی 30 هکتار اعلام شده اما 130 هکتار نیز بیشتر از این میزان، ساخت و ساز انجام شده و در مجموع 160 هکتار از اراضی کشاورزی را تغییر کاربری داده اند.

50 ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی، داخل طرح هادی این مقام مسئول یادآورشد: این تعداد تغییر کاربری اراضی در طرح هادی که در مساحت 130 هکتار انجام شده 50 مورد بوده که مسئول برخورد با آنها دهیاری و بخشداری هستند .

وی با بیان اینکه در این روستا مساحتی اضافی از طرح مصوب، مجوز ساخت و ساز درمحدوده طرح هادی داده شده خاطرنشان کرد : دهیار بر خلاف طرح مصوب در اراضی کشاورزی که در طرح هادی وجود داشته، شروع به دادن مجوز ساخت و ساز بیشتر از اندازه مجاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پرونده زمین خواری گردنه حیران

جزییات پرونده زمین خواری گردنه حیران