مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 09:002015-08-29فرهنگي

پایان پیش تولید مجموعه تلویزیونی "دور دست ها"


مراحل پیش تولید مجموعه تلویزیونی quotation mark دور دست ها quotation mark به پایان رسیده است و فیلمبرداری آن بزودی آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما ، تهیه کننده این مجموعه گفت: تست گریم هومن برق نورد (در نقش عماد) و دانیال حکیمی (در نقش رسول) دو بازیگر اصلی این مجموعه تلویزیونی هم انجام شده است و روزهای آینده این مجموعه کلید می خورد.

فریبا توکلی افزود: این مجموعه تلویزیونی سه لوکیشن اصلی در تهران، کرج و شهرستان جویبار دارد که کارخانه روغن سازی در این شهرستان واقع است .

وی ادامه داد: قرار است در نخستین سکانس این مجموعه که در پژوهشکده موسسه استاندارد در کرج ضبط می شود، صحنه های مربوط به برخورد یگانه با بازی quotation mark ونوس حسن کانلی quotation mark با مهندس صبوحی با بازی quotation mark معصومه کریمی quotation mark فیلمبرداری شود.

مجموعه تلویزیونی quotation mark دوردست ها quotation mark به تهیه کنندگی فریبا توکلی و کارگردانی جواد ارشاد، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک است که با مشارکت سازمان استاندارد ایران در 26 قسمت ساخته می شود.

به گفته خانم توکلی در طرح اولیه، این مجموعه برای 13 قسمت پیش بینی شده بود اما از آنجایی که داستان آن بسیار غنی بود، با مشورت مدیرگروه فیلم سریال شبکه یک و مدیرکل امور نمایش سازمان، تصمیم گرفتیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان پیش تولید مجموعه تلویزیونی "دور دست ها"

پایان پیش تولید مجموعه تلویزیونی "دور دست ها"