مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 03:312015-08-29ورزشي

به نام ورزش همگانی به کام...


راه درازی وجود دارد تا کمیته آمادگی جسمانی و ورزش همگانی تبدیل به فدراسیونی شود که دغدغه ورزش کردن مردم را داشته باشد، هرچند که آقایان سخت در تلاشند تا این اتفاق در دوره حضور آنها رخ دهد.

- "، روزنامه جوان در یادداشت شماره امروز خود به قلم فریدون حسن نوشت: شعار زیبایی است اینکه یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری را ورد زبان خود سازیم و اینگونه جلوه دهیم که در پی تحقق بخشیدن به آن هستیم اما در عمل فقط در حد شعار باقی بمانیم و با مخفی شدن پشت آن اهداف خود را دنبال کنیم.

سال هاست که حضرت آقا از همگانی کردن ورزش و توجه به آن از سوی مسئولان سخن می گویند اما این مسئله نیز مانند بسیاری دیگر از دغدغه های ایشان به راحتی پشت گوش انداخته می شود و تأسفبار تر اینکه این دغدغه کیسه ای شده برای ثروت اندوزی عده ای که مثلاً می خواهند حرف آقا روی زمین نماند.

آنچه این روزها و طی سال های گذشته به عنوان آمادگی جسمانی در سطح جامعه مطرح شده نمونه کوچکی از این مسئله است، جایی که به اسم آمادگی جسمانی 23 کمیته با نام های پرطمطراقی فعالیت دارند و عملاً به جای ورزش، رقص و حرکات موزون را به شرکت کنندگان آموزش می دهند و این تنها شامل حال کمیته هایی می شود که زیر نظر مستقیم معاونت ورزش همگانی فعالیت دارند و قصه برخی کمیته ها که به اسم NGO از مبادی دولتی دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به نام ورزش همگانی به کام...

به نام ورزش همگانی به کام...