مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 03:162015-08-28اقتصادي

فرماندار الیگودرز: 31 کیلومتر آسفالت راه روستایی الیگودرز در حال انجام است


در دو سال گذشته 75 کیلومتر از راه های ارتباطی روستاهای الیگودرز آسفالت شده و در حال حاضر 31 کیلومتر در حال انجام است.

- " از الیگودرز، ولی اله میرزایی شب گذشته در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی بخش بربرود غربی الیگودرز با تبریک هفته دولت اظهار داشت: به جز دولت بنی صدر تمام دولت ها خدماتی داشته اند که نباید آنها را نادیده گرفت، اما به دلیل تفاوت دیدگاه ها بازدهی خدمات هم متغیر است.

وی با اشاره به اقدامات دولت یازدهم گفت: در بخش آسفالت جاده های روستایی الیگودرز تا شهریور سال 1392 میزان 300 کیلومتر از این مسیرها آسفالت شده بود که در این دو سال به 375 کیلومتر افزایش یافته است.

 فرماندار الیگودرز با اشاره به اینکه تعداد 362 روستای دارای سکنه در الیگودرز وجود دارد، گفت: تا سال 1392 تعداد 262 روستا از نعمت برق بهره مند بودند، اما در حال حاضر این تعداد به 281 روستا رسیده و تعداد هفت روستا که در مناطق صعب العبور قرار دارند تا دهه فجر از نعمت بر ق بهره مند می شوند.

وی به خدمات دولت در بخش آب و فاضلاب روستایی و همچنین آبرسانی به روستاهای منطقه اشاره نمود و افزود: تا شهریور 1392 تعداد 100 روستا آبرسانی شده بود که در حال حاضر این تعداد به 143 روستا رسیده و در صورت تامین اعتبار 56 روستا نیز در سال جاری به این آمار اضافه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار الیگودرز: 31 کیلومتر آسفالت راه روستایی الیگودرز در حال انجام است

فرماندار الیگودرز: 31 کیلومتر آسفالت راه روستایی الیگودرز در حال انجام است