مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 00:062015-08-28اقتصادي

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 6شهریور


هنر دولت این بود که تورم 40 درصدی را به 14 درصد رساند و پیروزی ستارگان فوتبال جهان مقابل ستارگان ایران؛از جمله پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- پربحث ترین اخبار سخنگوی دولت گفت: دولت با کمتر از 24 میلیارد دلار نفتی کشور را اداره می کند و شما می دانید سختی بر ما حاکم است، بنابراین امیدواریم به یاری خداوند تحریم ها شکسته شود و در همین راستا باید با برنامه ریزی اقدامات را انجام دهیم.

    افشای مذاکرات پشت پرده برای پرداخت 4 هزار میلیارد تومان به خودروسازان/ این کار خیانت به صنایع کشور است" عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به بعضی لابی ها بین خودروسازان، برخی نمایندگان مجلس و مدیران وزارت صنعت برای اختصاص تسهیلات بانکی 4 هزار میلیارد تومانی به خودروسازان، گفت: پرداخت تسهیلات به خودروسازان خیانت به سایر صنایع است.

    گرافیتی در اعتراض به تجاری سازی مشهد+تصاویر" همزمان با ایام میلاد امام رضا علیه السلام، 5تیم از فعالان نهضت مردمی پوستر انقلاب در شهر مشهد اقدام به اجرای گرافیتی با تکنیک شابلون بر دیوارهای عمومی این شهر به ویژه در اطراف حرم مطهر رضوی کردند.

    پیروزی ستارگان جهان مقابل ستارگان ایران/کارلوس، فیگو و پائولتا در آزادی گلزنی کردند" تیم فوتبال ستارگان جهان در دیداری خیریه مقابل ستارگان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 6شهریور

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 6شهریور