مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 شهریور 1394 ساعت 23:112015-08-28اقتصادي

ارائه خدمات بیمه تکمیلی به کارکنان تعاونی های روستایی خراسان رضوی


مدیرکل تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: مجموعه کارکنان تعاونی های روستایی خراسان رضوی از خدمات بیمه تکمیلی بهره مند می شوند.

- "، اظهار داشت: مجموعه کارکنان تعاونی های روستایی و اتحادیه های شهرستانی و روستایی خراسان رضوی از خدمات بیمه تکمیلی بهره مند می شوند که در این رابطه قراردادی با یکی از شرکت ها بیمه منعقد شده است.

وی افزود: در حال حاضر در خراسان رضوی 222 شرکت تعاونی روستایی، 155 شرکت تعاونی کشاورزی، 163 شرکت تعاونی تولیدی، 4 شرکت سهامی زراعی، 28شرکت نظامهای صنفی در حوزه کشاورزی و 27 شرکت تعاونی زنان در روستاها فعال است.

مدیرکل تعاون روستایی خراسان رضوی در رابطه با فعالیت شرکت تعاونی های زنان روستایی گفت: این شرکت ها در راستای توانمند سازی بانوان روستایی و کارآفرینی در حوزه زنان فعالیت می کنند.

نامنی به اقدامات صورت گرفته در پنج ماهه نخست امسال اشاره و خاطرنشان کرد: 450 هزار تن گندم به صورت تضمینی خریداری شده که از این میزان 190 هزار تن گندم توسط شرکت تعاونی روستایی و مابقی توسط شرکت غله خریداری است.

وی با بیان اینکه 107 هزار تن جو نیز توسط شرکت تعاونی روستایی خریداری شده است، تصریح کرد: 120 هزار تن ذرت نیز در بین دامداران استان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات بیمه تکمیلی به کارکنان تعاونی های روستایی خراسان رضوی

ارائه خدمات بیمه تکمیلی به کارکنان تعاونی های روستایی خراسان رضوی